دکتر دانلود
دانلود مطالب مختلف از سایت های دیگر

Desktop Wallpapers والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۲۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Desktop Wallpapers P6 مجموعه 120 والپیپر دیدنی برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

 

منبع:دانلودها



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:, :: 23:24 :: توسط : SHSaj

والپیپر های زیبا به همراه تقویم خرداد ماه 1393
 
منبع : پی سی دانلود

این بار نیز به مانند گذشته تعدادی والپیپر برای خرداد ماه سال 1393 آماده شد که سعی شد هم تقویم های مناسبتی و هم سایر تقویم های عمومی در این مجموعه موجود باشد تا کلیه سلایق را پوشش دهد. برای اولین بار نیز بنا به درخواست کاربران همین والپیپر ها بدون تقویم نیز گنجانده است تا هر زمان مایل بودید از هر کدام از تصاویر زیر برای دسکتاپ خود استفاده نمایید.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 2 خرداد 1393برچسب:, :: 17:13 :: توسط : SHSaj

والپیپر های زیبا به همراه تقویم اسفند ماه 1392

این بار نیز به مانند گذشته تعدادی والپیپر برای اسفند ماه سال 1392 آماده شد که سعی شد هم تقویم های مناسبتی و هم سایر تقویم های عمومی در این مجموعه موجود باشد تا کلیه سلایق را پوشش دهد. برای اولین بار نیز بنا به درخواست کاربران همین والپیپر ها بدون تقویم نیز گنجانده است تا هر زمان مایل بودید از هر کدام از تصاویر زیر برای دسکتاپ خود استفاده نمایید.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 4 اسفند 1392برچسب:, :: 19:57 :: توسط : SHSaj

دانلود والپیپرهای عریض - Wide Wallpapers 47

در مجموعه فوق شامل 100 تصاویر والپیپرهای عریض با فرمت JPG می باشد. کاربران گرامی می توانند از این تصاویر بسیار زیبا برای تزیین دسکتاپ کامپیوتر خود استفاده کنند.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 3 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

دانلود والپیپرهای عریض - Wide Wallpapers 46

در مجموعه فوق شامل 100 تصاویر والپیپرهای عریض با فرمت JPG می باشد. کاربران گرامی می توانند از این تصاویر بسیار زیبا برای تزیین دسکتاپ کامپیوتر خود استفاده کنند.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

والپیپر های زیبا به همراه تقویم بهمن ماه 1392

این بار نیز به مانند گذشته تعدادی والپیپر برای بهمن ماه سال 1392 آماده شد که سعی شد هم تقویم های مناسبتی و هم سایر تقویم های عمومی در این مجموعه موجود باشد تا کلیه سلایق را پوشش دهد. برای اولین بار نیز بنا به درخواست کاربران همین والپیپر ها بدون تقویم نیز گنجانده است تا هر زمان مایل بودید از هر کدام از تصاویر زیر برای دسکتاپ خود استفاده نمایید.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 5 بهمن 1392برچسب:, :: 4:42 :: توسط : SHSaj

والپیپر های زیبا به همراه تقویم دی ماه 1392

این بار نیز به مانند گذشته تعدادی والپیپر برای دی ماه سال 1392 آماده شد که سعی شد هم تقویم های مناسبتی و هم سایر تقویم های عمومی در این مجموعه موجود باشد تا کلیه سلایق را پوشش دهد. برای اولین بار نیز بنا به درخواست کاربران همین والپیپر ها بدون تقویم نیز گنجانده است تا هر زمان مایل بودید از هر کدام از تصاویر زیر برای دسکتاپ خود استفاده نمایید.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 6 دی 1392برچسب:, :: 20:6 :: توسط : SHSaj

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۵ والپیپر زیبا با موضوع بازی های کامپیوتری آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

Beautiful Games HD Wallpapers cover مجموعه 45 والپیپر با موضوع بازی های کامپیوتری Beautiful Games HD Wallpapers

 

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 دی 1392برچسب:, :: 21:28 :: توسط : SHSaj

اگر از آن دسته افراد هستید که به امنیت اطلاعات خود اهمیت زیادی می‌دهید و مدام نگران این هستید که کسانی که از شما می‌خواهند تا با گوشیتان کار کنند به‌سراغ اطلاعات شخصیتان بروند، برنامه‌ی Smart AppLock مشکل شما را حل می‌کند. این برنامه‌ به‌طور جداگانه برای ورود به هر برنامه رمزی از کاربر درخواست می‌کند و از ورودهای ناخواسته به برنامه‌هایی نظیر Mail،‌ Contcts، Messages و… جلوگیری می‌کند. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

smart applock android قفل گذاری روی برنامه‌های موبایل با Smart AppLock Full   اندروید

 

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:, :: 17:15 :: توسط : SHSaj

مجموعه Clock Widget شامل بیش از ۶۰ نوع ویجت متنوع از سایت است. این ویجت‌ها جدای از نشان دادن ساعت قابلیت نمایش وضعیت آب و هوا و وضعیت باتری را نیز دارا هستند. همچنین این ویجت‌ها در ۸ سایز گوناگون هستند که بسته به فضای صفحه موبایل اندرویدی خود می‌توانید سایز آن‌ها را انتخاب کنید. از قابلیت‌های خوب این ویجت‌ها این است که می‌توانید آن‌ها را به‌گونه‌ای تنظیم نمایید که با زدن بر روی ویجت هر برنامه‌ای که شما می خواهید باز شود. در این مجموعه ساعت‌های آنالوگ، دیجیتال، متنی، مینیمالیست و… موجود است.

 

clock widget android ویجت‌های متنوع ساعت Clock Widget   اندروید



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:, :: 17:15 :: توسط : SHSaj

Image to FlipBook نرم افزاری محصول شرکت FlipPageMaker می باشد که کاربران با استفاده از آن میتوانند به سادگی عکس های خود را به کتاب های دیجیتال یا به اصطلاح FlipBook و آلبوم های عکس دیجیتال تبدیل کنند. این نرم افزار با ساخت آلبوم های فلش و کتاب های دیجیتال فلش از عکس های شما با امکانات بی نظیر برای ویرایش عکس ها و ساخت آلبوم های و کتاب های بسیار زیبا با ظاهر گرافیک و بصری فوق العاده میتواند شما را در به اشتراک گذاری عکس هایتان یاری دهد. عکس های کاربر میتوانند دارای فرمت هایی نظیر .jpg, .bmp, .jpeg, png باشند و همچنین قابلیت اضافه ساختن موسیقی با فرمت Mp3 برای هرچه زیباتر شدن آلبوم و کتاب وجود دارد. برای خروجی گرفتن نیز کاربر میتواند از فرمت های  SWF/HTML/EXE/Screen Saver استفاده کند که بنابراین قابلیت استفاده از آلبوم ساخته شده به عنوان اسکرین سیور و یا استفاده تحت وب نیز وجود دارد. همچنین این نرم افزار توانایی رایت نمودن آلبوم و کتاب دیجیتال ساخته شده را بر روی لوح های فشرده cd و dvd دارا می باشد. در زمینه ساخت کتاب دیجیتال وجود افکت ها و قالب های از پیش طراحی شده به شما کمک میکند کتاب هایی بسازید که به سادگی با دستور کاربرد ورق بخورند و همچنین برای آلبوم دیجیتال نیز قالب های از پیش طراحی شده زیادی وجود دارد. البته خود کاربر نیز میتواند به سادگی با استفاده از ابزار موجود در نرم افزار نسبت به ساخت قالب دلخواه خود اقدام نماید. ابزارهایی نیز برای ویرایش عکس هایی که قصد استفاد از آنها را دارید وجود دارد نظیر تغییر اندازه،بریدن و تنظیم نور و کنتراست و افکت گذاری … 

 

FlipPageMaker Image to FlipBook طراحی کتاب و آلبوم های دیجیتال فلش Image to FlipBook 3.0.0



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:, :: 17:14 :: توسط : SHSaj

سری جدید متنوع از پوستر ها و والپیپر های جذاب و جدید از دانلودها برای شما جمع آوری شده است، این مجموعه زیبا و دیدنی دارای ۸۶ پوستر که همه با کیفیت بالا و فرمت JPG هستند می باشد. سایز این پوستر ها در اندازه ۱۹۲۰×۱۲۰۰ است. این پوستر ها و عکس های زیبا را می توانید به عنوان پس زمینه دسکتاپتان استفاده کنید و لذت ببرید

 

Computer Desktop Wallpapers 02  مجموعه 86 والپیپر دیدنی برای دسکتاپ Computer Desktop Wallpapers 02



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:, :: 17:13 :: توسط : SHSaj

سری جدید متنوع از پوستر ها و والپیپر های جذاب و جدید از دانلودها برای شما جمع آوری شده است، این مجموعه زیبا و دیدنی دارای ۶۳ پوستر که همه با کیفیت بالا و فرمت JPG هستند می باشد. سایز این پوستر ها در اندازه ۱۹۲۰×۱۲۰۰ است. این پوستر ها و عکس های زیبا را می توانید به عنوان پس زمینه دسکتاپتان استفاده کنید و لذت ببرید…

 

Desktop Wallpapers Collection مجموعه 63 والپیپر دیدنی برای دسکتاپ Desktop Wallpapers Collection 01

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:, :: 17:10 :: توسط : SHSaj

دانلود والپیپرهای عریض - Wide Wallpapers 38

در مجموعه فوق شامل 100 تصاویر والپیپرهای عریض با فرمت JPG می باشد. کاربران گرامی می توانند از این تصاویر بسیار زیبا برای تزیین دسکتاپ کامپیوتر خود استفاده کنند.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:, :: 17:2 :: توسط : SHSaj

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید. امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد توجه شما قرار گیرد و شما بازدید کننده همیشگی ما باشید. این وبلاگ پر شده از مطالب مختلف از سایت های مختلف با موضوعات بازی،نرم افزار،عکس،آهنگ و ...
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

  تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دکتر دانلود و آدرس dr.download.Loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 274
بازدید کل : 56921
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


Online User src="http://roozgozar.com/google/01/roozgozar-10.gif" width=130 border=0 alt=Google>

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل